Turbo Tennis Trainingsweekend

Baars Tennisschool organiseert in het weekend van 21 en 22 juni een kids trainingsweekend bij TC de Maaier. Op zaterdag en zondag wordt er vanaf 12:30 uur tot 17:30 uur fanatiek getraind en verschillende tennisspelletjes gedaan. Het trainingsweekend is toegankelijk voor beginnende en gevorderde jeugd van 6 tot 16 jaar. Zaterdagavond sluiten we gezellig samen, als afsluiting van een goede trainingsdag, met lekker eten af!

Het inschrijvingsgeld bedraagt € 30,00.

Voor meer informatie over de deze of andere trainingsweekenden/trainingsweken kunt u contact opnemen via info@baarstennisschool.nl of 06-55 367 043

Inschrijving:
Om uw kind in te schrijven, stuurt u een mail naar info@baarstennisschool.nl. Daarin vermeld u:

Naam deelnemer, leeftijd, tenniservaring, telefoonnummer, aan welke trainingsweek(end) wil je deelnemen.
Na inschrijving ontvangt u een factuur. Na betaling van deze factuur is de inschrijving definitief.

Kijk voor inschrijving even naar de algemene voorwaarden.