Tennishelden kijken met Baars Tennisschool

Woensdag 10 februari organiseert Baars Tennisschool een trip naar het ABN Amro World Tennis Tournament. Diverse toppers, waaronder levende legende Roger Federer en Nederlands beste tennisser Robin Haase, komen naar Rotterdam. Jij kunt er, samen met je vrienden en vriendinnen, bij zijn!

Op de speciale ‘Kids day’ kan je clinics volgen, wedstrijdjes spelen, handtekeningensessies bijwonen en is er een persconferentie voor kinderen! Ook kan je trainingen van topspelers volgen en is beleef je op Kids Plaza voor uren aan tennisplezier.

Alle jeugdleden van TC de Middenmeer, HTC, TV Anna Paulowna, TV Oudesluis, TV Sluis 1 en TV Groetincke zijn van harte uitgenodigd om met ons mee te gaan. Dankzij een mooie samenwerking tussen Baars Tennisschool, Nomade touringcars en een bijdrage vanuit de vereniging kan je extra voordelig heen!

Programma Woensdag 10 februari*:

• 12.30 Opstapplaats #1 TC Middenmeer
    Adres: Zuiderzeeweg t.o. 2, 1775 PS Middenmeer
  • 12.45 Opstapplaats #2 TV Anna Paulowna
    Adres: Sportpark Kleine Sluis 4, 1761 LP Anna Paulowna
  • 13.15 Opstapplaats #3 Dorpscentrum de Blinkerd
    Adres: Heereweg 150, 1871 Schoorl
  • 14.45 Aankomst ABN Amro toernooi in Ahoy Rotterdam
  • 19.00 Vertrek uit Ahoy Rotterdam
  • 20.30 Afzetpunt #1 Dorpscentrum de Blinkerd
  • 21.00 Afzetpunt #2 TV Anna Paulowna
  • 21.15 Afzetpunt #3 TC Middenmeer

Tijden onder voorbehoud*

Kosten en inschrijving
Deze reis wordt georganiseerd voor alle jeugdleden van onderstaande clubs. Door middel van een samenwerking met Janneke Vis, clubtrainster van TC Schoorl, zijn ook jeugdleden uit Schoorl welkom.

Meerdere clubs hebben aangegeven dat ze 5 euro sponsoren per deelnemer van hun vereniging. Hierdoor zijn de toegangsprijzen per vereniging variabel.

De toegangsprijs bevat de reis van en naar Rotterdam Ahoy, evenals het toegangsbewijs voor het toernooi. Eten is niet inbegrepen bij de prijs en dien je zelf mee te nemen/aan te schaffen.

TC Middenmeer: 25,00 euro
TV Anna Paulowna: 25 euro
Helderse TC: 25,00 euro
TV Oudesluis: 25,00 euro
TV Sluis 1: 25,00 euro
TV Groetincke: 25,00
TC Schoorl: 25,00 – 30,00 euro*
* Het is op het moment van schrijven, nog onduidelijk of deze clubs bereid zijn een bijdrage te leveren. Zodra dit duidelijk is, wordt de toegangsprijs op deze pagina aangepast.

Let op! Jeugdleden ouder dan twaalf jaar zijn uiteraard ook van harte welkom om met ons mee te gaan! Aangezien zij niet onder het Kids day actietarief van 15 euro vallen, tegen een meerprijs van 16 euro(kaartje kost 27 euro + 4 euro servicekosten ) kunnen zij ook mee!

Als ouder mee naar het ABN Amro toernooi?
Ouders mogen ook mee met hun kind in de bus. Kosten hiervan bedragen 12 euro(exclusief kaartje).
Bij aankomst in Ahoy kunnen ze dan zelf een toegangsbewijs voor het ABN Amro toernooi kopen.
Informatie over de tickets vind je hier:http://www.abnamrowtt.nl/tickets-en-bezoek/kaartverkoop

Wil je ook mee naar dit fantastisch toernooi? Stuur dan een mailtje naar info@baarstennisschool.nl
Vermeld daarin je naam, leeftijd en van welke vereniging je lid bent.

Inschrijven is mogelijk tot 1 februari, maar wees er snel bij want VOL=VOL!

Tot dan!

ABN Amro World Tennis Tournament