Baars Tennisschool zoekt jou!

Goed nieuws! Onze tennisschool is volop in ontwikkeling. Nieuwe trainers komen ons trainersteam versterken en volgend jaar wordt de hele inschrijvingsprocedure geautomatiseerd. Daarom kunnen we vanaf volgend seizoen onze activiteiten uitbreiden en zoeken we nog één of meerdere clubs om mee samen te werken.

Intensieve samenwerking
Baars Tennisschool staat voor een intensieve samenwerking tussen vereniging en tennisschool. Ons motto is dan ook ‘gaat het goed met de vereniging, dan gaat het goed met de tennisschool.’ Samen doen we er alles aan om de doelstellingen van de vereniging te verwezenlijken.

Verenigingsondersteuner
Eigenaar Ruud Baars is zeer regelmatig als verenigingsondersteuner actief namens de KNLTB. Vanuit deze werkzaamheden is hij op de hoogte van de nieuwste methodes om leden te werven/binden. Verder kan hij uw vereniging helpen met het maken van een levend visiestuk en deelt hij succesverhalen van andere verenigingen met u.

Naast een enthousiaste, gelicenseerde trainer, haalt u met Baars Tennisschool dus ook een professionele ondersteuner in huis!

Voordelen op een rijtje:

• Baars Tennisschool biedt enthousiaste, betrokken (club)trainers aan voor een langere periode
  • Baars Tennisschool neemt veel administratieve lasten van uw vrijwilligers uit handen, waardoor zij zich kunnen bezig houden waar ze goed in zijn en leuk vinden: activiteiten organiseren
  • Baars Tennisschool helpt de vereniging met het realiseren van haar doelstellingen. Bijvoorbeeld door te participeren in ledenwerfacties.

Let op! Baars Tennisschool wil graag een positieve bijdrage aan uw vereniging leveren. Wij geloven in een intensieve samenwerking tussen vereniging en tennisschool.

Wilt u meer informatie of juist de mogelijkheden eens bespreken? Neem dan contact op met Ruud Baars (06- 55 3670 43 of info@baarstennisschool.nl)

Trainers Baars Tennisschool