Beach Tennis Event door Baars Tennisschool

Zon, zand, tennis en een dosis fun! Baars Tennisschool organiseert op zaterdag 3 september een spiksplinternieuw Beach Tennis Event bij Strandpaviljoen Zee & Zo in Petten. Kom ook lekker nazomeren.

Naast de intensieve samenwerkingen met tennisverenigingen staat Baars Tennisschool eveneens voor het organiseren van nieuwe events. Na een matige zomer lijkt nu de nazomer er goed uit te zien. Het wordt tijd daar gebruik van te maken, dachten wij. Daarom presenteren wij nu het beach tennis event.

Iedereen kan beach tennis spelen, dus iedereen is welkom. Van beginner tot pro! Je hebt geen specifieke tenniservaring nodig. Kom lekker tennissen in het zand, haal een drankje bij de strandtent, geniet van de sfeer en een heerlijke nazomer. Inschrijven kan vanaf nu!

Locatie: Strandpaviljoen Zee & Zo
Strandafslag 17, Petten (nabij Camping Corfwater).

Programma jeugd: 13.00 tot 16.00 uur.
Programma volwassenen: 16.00 tot 19.00 uur.
Kosten: € 5 jeugd vanaf 12 jaar | € 10 volwassenen vanaf 17 jaar. *
*rackets en tennisballen worden door het event geleverd en hoef je niet zelf mee te nemen.

Inschrijven kan individueel of in duo door naam/ namen en contactgegevens te mailen naar info@baarstennisschool.nl of een whatsapp naar Ruud Baars te sturen: 06-55 367 043.

Beach Tennis Event Baars Tennisschool 2016